Életmód

Eddz Halle Berryvel!

Az Oscar-díjas színésznő 52 esztendős, de azon kívül, hogy jó genetikával rendelkezik, kemény munkával és étrenddel őrzi meg fiatalos kinézetét. Edzésprogramját meg is osztja rajongóival.

Peter Lee Thomas személyi edző szerint Halle Berry a legkeményebben dolgozó színész, aki az edzőtermében valaha is megfordult. A hollywoodi sztár és személyi edzője heti 5-6 alkalommal dolgozik együtt. Az edzésprogram sokrétű, amellett, hogy bokszol, ami az egyik kedvenc edzésformája, sok erősítés, kardiotréning és meditáció is szerepel a feladatok között.

 

View this post on Instagram

Pow👊🏽 it’s #FitnessFriday, my favorite day of the week! This week let’s break down some advantages of #cardio!! For me, cardio is an essential part of my work out, and I believe that my fitness regime is not complete without it! Cardio and heart health can go hand-in-hand; it efficiently pumps blood through the body, balancing your #BloodPressure and resting heart rate. Looking for more? Cardio has got you covered! Other benefits I have experienced include – Improved memory – Increased #circulation leading to clear, healthier skin – #Bloodsugar control – Increased oxygen supply, so your muscles work harder – Reduced fatigue and shortness of breath – Significant calorie burn, helping maintain a healthy weight – My personal favorite – 🔥 increased sexual arousal in women🔥 So ladies… Get to running, get to jumping … Let’s go! Check stories for some of my favorite cardio exercises 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

 

Berry sok sztárhoz hasonlóan gyakran beszámol Instargram-oldalán a tréningekről, péntekenként pedig #FittnessFriday néven edzésvideókat is megoszt. A videókban Berry megmutatja, milyen gyakorlatokat végez, s nagyon sok olyan feladat van benne, amelyet akár otthon is elvégezhet az ember. Egy székre támaszkodva vagy ülve például remek hasizom-erősítő gyakorlatokat lehet csinálni, míg egy gumikötéllel láb- és fenékformáló gyakorlatokat. A színésznő és edzője hasznos tanácsokat is adnak kezdőnek is, hogy milyen gyakorlatokkal érdemes kezdenie. Saját bevallása szerint, amióta Peter Lee Thomasszal dolgozik, élete legjobb formájában van.

„Amikor elkezdtem Peterrel dolgozni, azt mondta nekem, minden héten különböző gyakorlatokat ad – mondta korábban az Insta-storyjában Berry. – És valóban így lett, alig ismételek gyakorlatokat, mindig valami újat talál ki nekem.”

Persze a rendszeres edzés mellett a színésznő az étkezésre is figyel. A ketogén diétára esküszik, vagyis az egyél zsírban gazdag ételeket és fogyni fogsz – a lényegét röviden így lehetne jellemezni. Az étrend magas zsír- és alacsony szénhidráttartalmú ételekre épül. A napi kalóriabevitel 70-80 %-a zsír, 15-20 %-a fehérje és 5-10 %-a szénhidrát.

 

 

Halle Berry sok avokádót, tojást, zöldséget, cukkinit, karfiolpizzát, káposztát, proteinszeleteket eszik. Néha böjtöl is, ami azt jelenti, hogy délután két óráig nem eszik semmit, illetve a vitaminpótlásra is figyel.

„Különösen figyelek arra, hogy megfelelő mennyiségű kálciumot, magnéziumot, C-vitamint, D-vitamint, B12-t vigyek be a szervezetembe”

 

Hozzászólások

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.