DOMBI Különleges nászajándék

A Debrecen korábbi futballistája gyakran együtt fut Lukács Lászlóval, a Tankcsapda frontemberével, aki esküvője alkalmából áprilisi maratoni nevezést kapott a haveroktól.

Jön a tél – de futni akkor is muszáj.

Szerda reggel a szokásosnak mondható tizennégy kilométert nyomtam le, az egész nap hangulatát meghatározza, hogy egy jó, intenzív edzés van mögötted. Hideg van, de ilyenkor sem öltözöm fel nagyon, mert a felesleges ruhadarabokat nem tudod levenni, ha nagyon kimelegszel… Lemértem, van egy oszlop, ha odáig elfutok, éppen tizennégy kilométer, s amióta erre, Józsa irányába megyek, mindig mérem, hogy egy óra alatt meg kell lennie a távnak.

Most ötvennyolc perc körül volt az időm.

Legtöbbet a bicikliúton haladok, sáros, latyakos talajon nem nagyon kell mennem, inkább csak akkor veszélyes, ha jeges az út. Persze az ízületeknek talán jobb lenne a rekortán, van is itt négyszáz méteres pálya, de azon sok lenne ekkora távot haladni.

Hétvégén a fővárosban voltam, a DVSC U19-esekkel az MTK ellen játszottunk, után Budapesten maradtam a lányomnál, ki is mentünk a Margitszigetre, kihasználtam, hogy öt kilométernyi jó minőségű rekortánon lehet futni. De a szerdai is szuper volt, utána bementem a pallagi edzőközpontba, kicsit edzettem, súlyzóztam, így tartom nagyjából azt a súlyt, amennyi aktív labdarúgó koromban voltam.

Túl a torinói maratonin sem akartam leállni a mozgással, néhány napja barátommal, Lukács Lacival, a Tankcsapda énekesével futottunk – nagyon szereti, több versenyen is részt vett már. A rockénekesi pályához is kell a jó állóképesség…

Futás közben nem sokat beszélgetünk, nem mentünk erős iramot, de mégis, inkább csendben haladtuk egymás mellett, egy-egy szót váltottunk. Erről jut eszembe: milyen ajándékot kellene adni az esküvőjére, amelynek örül, és még nincs neki? Nos, ezen törtem a fejem, és persze hogy a futás a megoldás.

A többiekkel összefogtunk, és beneveztük Lacit az áprilisi, bécsi maratonira. Nevezés, utazás, szállás, mindent mi állunk – nagyon örült a meglepetésnek.

Jön a tél, de azért az április mindjárt itt van…

Az előírt napon nincs mese, edzeni kell! – Bátyai Évának a futóverseny a fesztivál
Schwarzenegger elárulta, szerinte hogyan élhetünk hosszú ideig
Pókember-jelmezben mászott sziklát a brit erősember
Becsempészett motivációs rajz, extrém kihívások, pályacsúcs – Erős Tibor első 24 órás versenye