címke: csirkemell

Receptsarok / 4 hónapja
A kuszkusz remek alternatívája a fehér rizsnek, ha hús mellé szeretnél valami szénhidrátot enni. A kuszkusz glikémiás indexe alacsony, rostban gazdag és pillanatok alatt elkészíthető, főzni sem kell.
RECEPTSAROK / 5 hónapja
Sokak kedvence a lecsó, pláne, ha szalonnazsíron sül, és kolbásszal készül, ám sokak étrendjébe ez nem igazán fér bele. Az alacsony zsírtartalmú, fehérjében, vitaminokban gazdag változat viszont igen.
RECEPTSAROK / 5 hónapja
Kedvenc ételeidet is elkészítheted egészségesen. A cukkinit például darált hús helyett zsírszegény, fehérjedús csirkemellel is megtöltheted.
7 hónapja
A csirkemell és a saláta gyakran szerepel a sportolók étrendjében a magas fehérje- és rosttartalom miatt, a fogyni vágyók pedig az alacsony kalóriatartalma miatt szeretik. Ezúttal egy könnyed nyári fogás receptjét ajánljuk azoknak, akik valami egyszerű, gyors és egészséges ételre vágynak.
Receptsarok / 7 hónapja
Ha nem akarsz mindig csirkét és rizst enni, a rizs remek alternatívája a kuszkusz. Magas rosttartalmának köszönhetően eltelít, de figyeljünk mindig arra, hogy ha köretként fogyasztjuk, együnk mellé zöldséget.
Receptsarok / 8 hónapja
A cukkini a tavasz és a nyár egyik legdiétásabb étele. Alig tartalmaz szénhidrátot, így önmagában, de hús mellé köretnek is tökéletes, ha nem akarsz kalóriadús ételt enni.
RECEPTSAROK / 10 hónapja
Vasárnapi ebédnek is tökéletes ez a tepsis csirkemell, amely minimális szénhidrátot tartalmaz. Amíg a hús és a köret együtt sül, néhány felülést és guggolást is lenyomhatsz.
Receptsarok / 1 éve
A saláta mindig jó választás, ha szeretnénk egészségesen étkezni. Persze az a jó, ha egy saláta elkészítésekor is törekszünk rá, hogy legyen benne fehérje, egészséges zsír és némi szénhidrát is. A dió magas zsírtartalma miatt kalóriadús ugyan, de rendkívül gazdag jótékony hatású ómega-3-zsírsavakban.