Vasárnap nyitja kapuit a Fitbalance

A hét utolsó napján rendezik meg az ország legnagyobb sport- és életmódfesztiválját, íme néhány tipp, miért érdemes október 13-án elmenni a Papp László Budapest Sportarénába.

A Nagyszínpad egész nap színvonalas programokkal várja a Fitbalance-ra ellátogatókat. A fitneszőrület 9 órakor közös bemelegítéssel kezdődik, s a különböző mozgásformák bemutatói 17.30-ig tartanak. Mint korábban megírtuk, Szujó Zoltán vállalta a színpadon a házigazdaszerepet, de még előfordulhat, hogy edzőcipőt húz, és csatlakozik egy-egy edzéshez.

A teljesség igénye nélkül nézzük, mit kínál a Nagyszínpad.

Korán a Papp László Budapest Sportarénában kell lennie, aki Béres Alexandra Unicef-bajnok súlykontrollján szeretne részt venni. A sztáredző több mint tíz éve alkotta meg a módszer alapjait, amelynek lényege inkább az ideális testtömeg elérése és megtartása, mintsem az eltúlzott fogyás. Íme, egy kis ízelítő, mire számítsanak, akik Béres Alexandrával akarnak egy jót mozogni.

 

 

Rubint Réka 12.40-től veszi birtokba a nagyszínpadot.

„Az alakreformprogram 2010-ben indult útjára, és az akkori álom mára misszióvá lett” – olvasható a sztáredző hivatalos honlapján. A rajongói oldalán csaknem egymillió felhasználói aktivitással büszkélkedő Rubint Réka a roadshow-k alkalmával rendszerint több száz rajongót mozgat meg, s ez vasárnap sem lesz másként. Ebédidőben azok látogassák meg a Nagyszínpadot, akik nem a hasukra, hanem az alakjukra gondolnak.

Nincs Fitbalance Katus Attila többszörös sportaerobik világ- és Európa-bajnok nélkül, aki 15.10-től várja az érdeklődőket a Nagyszínpadon. A Best Body csoportos edzés kevésbé megterhelő, kevesebb guggolást és több talajon végezhető gyakorlatot tartalmaz, az álló helyzetben végzendő gyakorlatokat pedig bárki kivitelezheti.

 

 

Természetesen a férfiak sem maradnak kiadós mozgás nélkül, őket Jánszki Katalin, a harcias sportokban is otthonos hölgy várja 12.40-től Spartan-edzéssel a Funkcionális színpadon.

 

 

„A helyszűke miatt a Fitbalance-on nincs lehetőség, hogy a Spartan-edzésekhez szükséges kellékeket, például kettlebellgolyókat vigyünk magunkkal, ezért saját testsúllyal dolgozunk. A gyakorlatsorozat olyan elemeket vonultat fel, mint az ütés és a rúgás, a pörgős részeket pedig kisebb szünetek követik. Figyelünk, hogy a pulzusemelő, az erősítő és az állóképesség-növelő elemek se maradjanak ki az edzésből – sorolta fel Jánszki Katalin, mire számítson, aki vasárnap őt választja. – Kortól és nemtől függetlenül bárkit szívesen látunk. Az aerobik keményebb válfaját képviseljük, a Spartan-edzés tehát nem afféle himbilimbi aerobik. Persze nem kell megijedni, alapvetően lazább elemekkel dolgozunk.”

A remek hangulatú edzések szünetében élsportolók és olimpikonok közönségtalálkozóján kapcsolódhatnak ki a sportrajongók, míg az eltökélt sportkedvelőket szakmai workshopok és előadások várják.

Hozzászólások

Kövess minket a legfrissebb sportos trendekért és inspirációkért a Facebookon is.